Wijzigingen aan de website

Home Forums Stamcafé Wijzigingen aan de website

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Willy Swart
    Bijdrager

Via dit draadje in het forum wil ik bij tijd en wijle de wijzigingen aan de website doorgeven. Ik heb geen idee of dat er veel worden, maar hier is een begin.

Bij de aankondiging van de website heb ik een korte uitleg rondgestuurd. Die uitleg heb ik, tezamen met antwoorden op wat vragen samengevoegd in een FAQ. Die is via deze link te vinden. Veelgestelde vragen. De pagina is ook te vinden via “De MVCNOV” -> “Veelgestelde vragen”.

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 2 maanden geleden door Willy Swart.
    Herbert Peek
    Bijdrager

Hi Willy,

Het wordt hier met de dag mooier en met de FAQ is er weer een stap gezet nu even kijken of de mail reactie ook gaat werken 🙂

Willy Swart
    Bijdrager

En dat werkt dus. Als je je abonneert op een draadje of, zoals ik gedaan heb op het hele forum, krijg je een mail als er een nieuw bericht of reactie geplaatst wordt. Is handig; hoef je niet steeds te kijken of er iemand gereageerd heeft.

Hoe doe je je abonneren: als je ingelogd bent verschijnt in de top van het bericht (en het forum) “inschrijven”. Daarop klikken en je bent geabonneerd. De tekst veranderd dan in “uitschrijven”. Daarop klikken en je abonnement wordt beëindigd.

Johan.Witteveen
    Bijdrager

Hoi Willy

De Site word steeds beter bedankt voor alle moeite en tijd die je hier in steekt.

Willy Swart
    Bijdrager

Je kunt alles zien als je geregistreerd bent. De registratie is voorbehouden aan leden van de vereniging. Overige registraties worden op non-actief gezet. Momenteel wordt registratie van het lidmaatschap achteraf gecontroleerd. Mocht het aantal registraties van niet leden te groot worden, dat wordt dit veranderd. En dat zal binnenkort zo ver zijn.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.